Narrow your search

Library

Arteveldehogeschool (2)

AP (1)

EhB (1)

KU Leuven (1)

UCLL (1)


Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2015 (2)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Inleiding marketing : een introductie in een dynamisch vakgebied
Author:
ISBN: 9789089536716 9789461276650 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl


Book
Webcare : van experimenteren naar professionaliseren
Authors: ---
ISBN: 9789076802695 9076802696 Year: 2015 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 2 of 2
Sort by